Shipping & Returns

Din tilfredshed er, hvad vi stræber efter. Vi giver en omfattende tilbagesendelsespolitik for dig. Før du vil returnere varer, skal du først kontakte os for at angive det problem, du har. Det meste af tiden kan vi løse problemet ved at yde teknisk support, og du behøver ikke at sende noget tilbage. Hvis der er uoprettelige mangler med varerne, kan du returnere dem tilbage til os for reparation eller udveksling.

Afbestillingspolitik:

Hvis du har noget imod, efter at en ordre har ændret sig, kan du annullere det til enhver tid inden vi har sendt din pakke og 25% afbestillingsgebyr gælder. De fleste ordrer afsendes inden for 1-2 dage, så hvis bestillingen allerede er afsendt, vil afbestillingsanmodningen blive nægtet.

Retur / erstatning:

Hvis der er problemer med produktet, skal du kontakte os inden for 3 dage, siden du har fået dem, eller tilbagekaldelse afvises.

Vi leverer retur- og udvekslingsservice i følgende tre tilfælde:

1.Vi lavede nogle fejl ved at sende varerne (f.eks. Forkert størrelse, forkert farve eller forkert stil), eller varerne har nogle kvalitetsproblemer (ikke beskadiget af menneskelige faktorer), kan du sende dem tilbage til os gratis, da Snart vi modtager din returpakke. Produktet skal levere vores kvalitetskontrolafdeling, hvis der er nogen problemer, sender vi dig nye produkter eller penge tilbage.

2. Hvis du ikke er tilfreds med vores produkter (varer er i god stand) og ønsker, at de vender tilbage. Du skal bære byrden på alle forsendelsesomkostninger.

3. Hvis du vil udveksle dit produkt gennem deres egne problemer (vælg den forkerte størrelse, forkert farve eller forkert stil). Du skal betale alle udvekslingsforsendelser.

Refusion politik:

Hvis der er problemer med produktet, skal du kontakte os inden for 3 dage, fordi du har dem, eller anmodningen vil blive nægtet refusion.

Vi gør vores bedste for at give kunderne en effektiv service og opnå tilfredshed. Hvis du ikke passer til dit køb, er vi glade for at tilbyde dig en fuld refusion (eller send et nyt par) under følgende betingelser:

1. Vi har lavet en række fejl ved at sende varerne eller varerne har nogle kvalitetsproblemer (ikke beskadiget af menneskelige faktorer), og du ønsker ikke at ændre et nyt par, men tilbagebetaling. Du skal returnere produktet til os. Når vi fik produktet og sørger for, at de har ikke-menneskelige faktorer eller ikke-modstandsdygtig ekstern skade, vil vi give dig en refusion.

2. Vores virksomhed er forpligtet til at levere ekstraordinære kundeservice og kvalitetsprodukter. Vi stræber efter at sikre, at alle produkter på vores hjemmeside er på lager og prisen er korrekt og korrekt. I det usandsynlige tilfælde, at en bestilt vare ikke er tilgængelig, eller vi ikke kan behandle din ordre, meddeler vi dig inden for 24 timer for at ændre ordren eller give dig penge til at afspille.

Bemærk:

1. Hvis du beder andre om at hjælpe dig med at modtage din ordre, skal han / hun logge ind med dit navn. Kun dette kan anses for at være den retmæssige modtager af ordren, eller du vil bære tab selv. 2. Alle ordreadresser skal være de samme med kreditkortet. Hvis du ønsker at vi leverer din ordre til en anden adresse, skal du bruge kreditkort eller paypal adresse til at sende os en e-mail og fortælle mig leveringsadressen. Hvis din faktureringsadresse er en P.O. Boks, du skal give os en fysisk adresse via e-mail, så vi kan sende dine varer. Vi sender ikke til P.O box adresse og kræver en voksen at underskrive for ordren.

Hvis du har andre forsendelsesforespørgsler, så tøv ikke med at kontakte os. Tak!

Back